زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

ادامه ماجرای واگذاری خودرو در استقلال| دفاع مومنی از آجورلو!

  • کد خبر: ۱۳۴۹۲۳
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
ادامه ماجرای واگذاری خودرو در استقلال| دفاع مومنی از آجورلو!
ماجرای واگذاری خودرو به برخی از مسئولان باشگاه استقلال در زمان مدیریت مصطفی آجورلو به یک سوژه فرعی در این باشگاه تبدیل شده است و ابهامات بسیاری درباره این موضوع وجود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ماجرای تحویل چند خود به برخی از مسئولان باشگاه استقلال چند روزی است که در رسانه‌ها بازتاب داشته و سکوت مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره این ماجرا بردایره ابهامات افزوده است.

محمد مومنی که در دوران مدیریت آجورلو نیز درهیات مدیره حضور داشت به دفاع از تصمیم آجورلو پرداخته و درباره این موضوع توضیحاتی داده است.

مومنی مدعی شده بابت تحویل این خودرو‌ها پول دریافت شده است: «ما مقید به قانون هستیم و مقابل آن نمی‌توانیم بایستیم. قانون از ما قوی‌تر است. هرچه بگوید همان است. هیچ وقت پای‌مان را از قانون فراتر نمی‌گذاریم. مطمئنا در این زمینه حتما قانون حرف اول را می‌زند. هرچه هم انجام دادیم در چارچوب قانون بوده است. جا‌های دیگر هم ماشین می‌گیرند. مفتی نداده‌اند. پولش را گرفته‌اند و اینطور نیست که می‌گویند باشگاه ریخت و پاش کرده است. از این بابت ضرری به باشگاه تحمیل نشده که می‌گویند بردند و خوردند. ضمن اینکه الان با این پول‌ها کسی نمی‌تواند کاری کند. این‌ها حرف و حدیث‌ها و حواشی است که درست می‌کنند تا آرامش استقلال را به هم بزنند.»

این دفاعیه درحالی منتشر شده که پیش از این صحبت از اهدای خودرو به برخی مسئولان بود که حالا با اظهاراتی که مومنی انجام داده مسیر ماجرا تا حدی تغییر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->